La CBS va dedicar un programa a la “lectura de la ment”, on informaven de com diferents laboratoris fan ús del fMRI per saber que esta pensant la gent. A la universitat de Carnegie Mellon, els professors Marcel Just i Tom Mitchell estan treballant en un sistema informàtic per predir quin objecte esta pensant un subjecte. L’aspecte més increïble de la recerca del CMU és que les prediccions que fa l’ordinador no estan basades en les mostres escanejades del propi subjecte sinó en les mostres d’altres subjectes. Un col•laborador de 60 minutes va posar a prova la màquina fMRI i la tècnica de la CMU visualitzant 10 objectes que la màquina tenia que identificar. La primera prova va obtenir uns resultats de 10 de 10.
El reportatge continua amb l’ús que aquest dispositiu pot aportar al món del marketing
El reportatge continua amb l’ús que aquest dispositiu pot aportar al món del marketing
Watch CBS Videos Online
Etiquetes de comentaris: Futur, Marketing, Publicitat
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)