Tenim la diada de reis a pocs dies vista i qui més qui menys haurà de fer algun regal. En el meu cas el regal que més m’agrada rebre és un llibre. Certament no és quelcom fàcil, donat que les meves preferències poden distar i molt de qui m’ha de fer el regal. Per això m’he fet una llista de llibres alineats amb les meves preferències.

  • “Gödel, Escher, Bach un eterno y grácil bucle” d’en Douglas R. Hofstadter.
  • “El futuro del management” d’en Gary Hamel.
  • “El efecto MEDICI” d’en Frans Johansson.
  • “Arena sensible” d’en Manuel de la Herrán Gascón
  • “The ten faces of innovation” d’en Tomas Kelley (IDEO)
  • “The art of innovation” d’en Tomas Kelly (IDEO)
  • “Innovation & Entrepeneurship” d’en Peter Drucker
  • “Out of control” d’en Kevin Kelly (Wired)
  • “Creativity” d’en Mihaly Csikszentmihalyi


Faltaria afegir algun llibre sobre la metodologia TRIZ o la seva simplificació SIT, biomimètica però ja està bé.
Al bloc de Gary Hamel també podem trobar una llista de les lectures recomanades. En els comentaris hi ha una segona llista també molt interessant.

0 comentaris:


 

2009| Blogger Templates by GeckoandFly modified by Jep